Julklappar!

Ja nu har jag fixat Melvins julklappar klart! Tur cdon finns =) Hittade ju allt där så nu slipper lillebror springa runt å handla åt mig iaf! Jag hoppas nu att spelet + alla spel till kommer att hinna fram innan jul!

Igår drack vi lite glögg hos Alice, men det va ju Idol final så jag och Malin for hem till mig och kollade på den där! I lugn och ro! hade såååå grymt int igår så jag trodde jag skulle tvärdö!!! Men idag känns det lite bättre iaf! Man måste tänka sig för va man gör, att va ute och gå är det värsta jag kan utsätta min kropp för!



Idag äre lucia och jag skulle tro att älsklingen ska ut på hotellet och svira lös. För det är sista kvällen hotellet är öppet på länge! Det ska bytas ägare och renoveras! Tur ja har svägerskan kan jag umgås med =) Man får väl fara å titta läget på hotellet och skulle man bli less så äre ju bara att fara hem.

            
                                                        
Ja så här lär man ju inte se ut men det finns kanske andra som druckit lite för mycket där =P När man är nykter och går ut kan man faktiskt få se diverse saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0