Award

Ja jag har ju fått en award av Marianne tack så hemskt mycket för det! Blev ju jätte glad!
Tycker om din blogg oxå =) Eftersom du fått en award så skickar jag den inte vidare men läser din dagligen!








Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Eftersom denna award har gått lite runt runt så äre så svårt att föra den vidare. Alla som jag vill nominera har ju fått den! Men inget att göra åt =)

1. Den första går till min svägerska/vän Malin Tycker om hennes blogg helt enkelt. Se va hon och Asterix har för sig emellanåt!

2. Går till Lurans blogg. Påhittigare och pyssligare männsiska får man leta efter! Helt underbar blogg =)

3. Min vän Angel får en award oxå. Tycker det är så himla bra att hon har en blogg så jag blir uppdaterad i hennes liv!

4. Sanna är ju en given människa som ska ha en award. Hon kan inte få för många! Följer henne dagligen i hennes liv. Med och motgångar! Hon är en underbar människa denna Sanna =)  Like you!

5. Självklart ska Lovisa  ha en award! Hon är en kämpe! Hon kämpar på trots värk i rygg å andra åkommer! Å vilka bakverk hon gör! Är grymt imponerad!!

Sen är det många andras bloggar jag läser oxå, men dessa är mina favoriter!
Har inte tid att sitta här just nu!

Ha en strålande dag gott folk =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack underbara du ska lägga ut det sen när tiden ges, ska knalla iväg på min promenad nu..

Kramar om dig

2008-12-05 @ 11:20:14
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, usch det är verkligen så fruktansvärt med föräldrar som utsätter sina barn för något som faktiskt är livsfarligt, något folk kan dö utav. Avskyr ciggarettrök. :/



Grattis till bebisen i magen förresten om än det snart är en bebis utanför magen. :) Vad kul.. och spännande :)

2008-12-07 @ 00:00:09
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! hoppas din helg har varit bra! Hoppas att du inte har haft så mycket värk nu. Tänkte faktiskt på dig i helgen hur du hade det och om det släppt. Men bloggen har jag inte haft mycket tid för nu...Hoppas du haft en myshelg vännen..

kramar om dig

2008-12-07 @ 22:27:11
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nina var är du någonstans? saknar dig nu hoppas du har det bra..

kramen

2008-12-08 @ 14:07:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad kul att ni ska pyssla, jag skulle också vilja vara med på det. Ät lite muffins åt mig med tack...

Kramen vännen

2008-12-08 @ 21:36:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0