Andas =)

Ja då har man varit och lärt sig att andas igenom dom kommande värkarna! Men det va bara jag och Annso där. Dom andra som skulle va med kunde inte.  Men det funka ju fint ändå =) Och det va himla kul att få surr lite med Annso oxå.

Fick en massa info och papper! Helt okej. Ska få låna hem en förlossningsfilm i helgen eller till veckan. Ska bli intressant å se va Mikael kommer tycka om den.
Men börjar gruva ännu mer nu för dagen D... Ajajajaj!! Det är ju en smärta som är utan dess like! Men ut ska dom ju!

Melvin har fått va hos momma en stund. Å middag fick vi oxå. Mums! Så nu äre till att bege sig hemåt! Se om man fått någon rolig post typ! Annars blire nog bara en lugn hemmakväll ikväll!

Ska till Aina igen imorron. Gruvar, för då ska man ställa sig på vågen igen =(

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var så lite så! ;) det är bara att du hojtar till, så att du kan tävla lite sen =) Puss och kram

2008-12-02 @ 16:57:37
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gick aldrig på det, med Robin ville jag men hans pappa vägrade och jag ville inte gå själv.. Med Anthon blev det aldrig av liksom... jag tror det är bara jag som tycker det är häftigt med själva förlossningen. Barnmoskan började skratta åt mig när jag 22år gammal satt och sa när Robin låg på mina armar, att det här kan jag göra om i morgon igen. =)

2008-12-02 @ 20:38:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Eva

Å vad spännande! Snart så har du din lilla bäbis, tiden går så fort :)

Jag var också jättenervös inför min förlossning (min tredje) men det gick såå bra, det var absolut den bästa och jag tyckte det var så otroligt häftigt den här gången. Visst gör det ju ont men det är ju värt smärtan :)

Ha en bra dag!

2008-12-03 @ 09:25:17
URL: http://evvia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0